Not found, error 404
The page you are looking for no longer exists. Perhaps you can return back to the site's homepage and see if you can find what you are looking for. Or, you can try finding it by using the search form below.
Pages:
- اخبار
- جمعخوانی
- ستونهای هفتگی
- صدای دیگران
- کارگاه داستان
- گفتوگو
- نقدنامه
- یادداشت های پراکنده
- یادداشتها و مقالات
- یک کتاب، یک پرونده
Categories:
- اخبار
- از نگاه دیگران
- بدون_دسته_بندی
- بیوگرافی
- پیشنهاد ما
- تازهها
- در هوای داستان
- در هوای داستان
- درهوای داستان
- درهوای داستان
- شناسنامه
- صدای دیگران
- کارگاه داستان
- جمعخوانی
- آقای فریدمان کوچک – توماس مان
- آقای نویسنده تازهکار است – بهرام صادقی
- آکسولُتل – خولیو کورتاسار
- آنچه فردا بینی و پسفردا بینی و پسانفردا – رضا دانشور
- آنیوتا – آنتون چخوف
- آه، استانبول – رضا فرخفال
- ابر بارانش گرفتهست – شمیم بهار
- اتاق پرغبار – اصغر عبداللهی
- اتاق مبله – اُ. هنری
- ازدواج به سبک روز – کاترین منسفیلد
- اصلاح سر – رینگ لاردنِر
- اعدام – حسن تهرانی
- اقدام خواهد شد – هاینریش بل
- اِما سونْس، بورخس و من، همهچیز و هیچچیز – خورخهلوییس بورخس
- اندوه، نینوچکا، وییروچکا – آنتوان چخوف
- اوراقفروشی کلیولند – ریچارد براتیگان
- اولین روز جنگ – شهلا شفیق
- اولین غاز من – ایزاک بابل
- ای آفتاب غروبگاه – ویلیام فاکنر
- باد بادآوردهها را نمیبرد – نادر ابراهیمی
- باد، بادِ مهرگان – نادر ابراهیمی
- باران، پشت پنجره – بیژن کارگرمقدم
- بارتلبی محرر – هرمان ملویل
- بازنویسی بابوشکا – مرضیه ستوده
- بختآزمایی – شرلی جکسون
- بر مزاری بیدار – اميرحسين روحی
- برادران جمالزاده – احمد اخوت
- برف خاموش، برف ناپیدا – کنراد ایکن
- برفها، سگها، کلاغها – جمال میرصادقی
- بزرگراه – حسین نوشآذر
- بشکهی اَمونتیلادو – ادگار آلن پو
- بشکهی جادویی – برنارد مالامود
- به کی سلام کنم؟ – سیمین دانشور
- بیتابیهای مرد تاریک – بهرام مرادی
- بیلی – سودابه اشرفی
- بین دو دور – ناصر تقوایی
- پارکر اندرسن فیلسوف – امبروز بیِرس
- پزشک دهکده – فرانتس کافکا
- پوکر روباز – غ. داوود (منوچهر صفا)
- پیراهن سهشنبه – حسین مرتضاییان آبکنار
- پیرمرد بر سر پل – ارنست همینگوی
- تاپتاپ – جمال میرصادقی
- تپههایی چون فیلهای سفید – ارنست همینگوی
- تخممرغ – شروود اندرسن
- ترس – امین فقیری
- تعقیب – جویس کارول اُوتس
- جانور در جنگل – هنری جیمز
- جشن عروسی – اسلام کاظمیه
- جشن فرخنده – جلال آلاحمد
- چند نگاه به داستان کوتاه در قرن نوزدهم
- چند نگاه به داستان کوتاه در نیمهی اول قرن بیستم
- چند نگاه به داستان کوتاه در نیمهی دوم قرن بیستم
- چیستانی برایم بگو – تیلی اُلسن
- حضور – علی مؤذنی
- خاکسترنشینها – غلامحسین ساعدی
- خانم فرخلقا صدرالدیوان گلچهره – شهرنوش پارسیپور
- خانهی آرزو – رُدیارد کیپلینگ
- خانهی سنگباران – شهلا پروینروح
- خبر روزنامه – یودورا ولتی
- خواننده – آنتون چخوف
- داشآکل – صادق هدایت
- در جستوجوی آقای گرین – سُل بِلُو
- در قلب قلب کشور – ویلیام گس
- درد پنجم – امیرحسن چهلتن
- دریچه – بهروژ ئاکرهیی
- دعوتیها – بهرام حیدری
- دلزده – آنتوان چخوف
- ده نفر سرخپوست – ارنست همینگوی
- دو نامه – علی خدایی
- راه فرسوده – یودورا ولتی
- روز بد، عاشورا در پاییز – ناصر تقوایی
- زندگی پنهان والتر میتی – جیمز تربر
- زنی که مردش را گم کرد – صادق هدایت
- زوال خاندان آشر – ادگار آلن پو
- زیباترین غریق جهان – گابریل گارسیا مارکز
- ساحل – آلن ربگرییه
- سادهدل – گوستاو فلوبر
- سپتامبر خشک – ویلیام فاکنر
- سپردهبهزمین – بیژن نجدی
- سراسر حادثه – بهرام صادقی
- سرتیپ – آیزاک رُزنفلد
- سگی زیر باران – نسیم خاکسار
- سند بیموتور – محمدرضا گودرزی
- سنگام – مهرنوش مزارعی
- سه غریبه – تامس هاردی
- سودای آوازهای زندانی – جواد جواهری
- شاهد – خسرو دوامی
- شب بارانی – تقی مدرسی
- شب بلند – منیرو روانیپور
- شب خداحافظی – جعفر مدرس صادقی
- شرل – ویت برنت
- شنل – نیکُلای گوگول
- شهر کوچک ما – احمد محمود
- صخره – ادوارد مورگان فورستر
- طویلهسوزی – ویلیام فاکنر
- عربی – جیمز جویس
- عزاداران بیل (۱) – غلامحسین ساعدی
- عزیزم – آنتوان چخوف
- عقد – اسماعیل فصیح
- عکاسی – محمد محمدعلی
- قایق بیحفاظ – استیون کرین
- قبر گبری – علیاشرف درویشیان
- قفس – چشم شیشهای – صادق چوبک
- کار – احمد مسعودی
- کتاب پیکرهای عجیب – شروود اندرسن
- کیمیاگری در خیابان – غ. داوود
- گربهی سیاه – ادگار آلنپو
- گردنبند – گی دو موپاسان
- گرگ – امین فقیری
- گرینلیف – فلنری اوکانر
- گزارش – دونالد بارتلمی
- گلسرخی برای امیلی – ویلیام فاکنر
- گنج – سامرست موآم
- گودمن براون جوان – ناتانیل هاثورن
- گور – کاترین آن پورتر
- گوزن، گوزن – داریوش کارگر
- گیلهمرد – بزرگ علوی
- لابیرنت – مهشید امیرشاهی
- لکهها – زویا پیرزاد
- لوه – مسعود فرزان
- مادهگرگ – جووانی ورگا
- مارپیچ – ایتالو کالوینو
- ماشین مبارزهبابیسوادی – فریدون تنکابنی
- ماکاریو – خوان رولفو
- ماهی و جفتش – ابراهیم گلستان
- مد و مه – ابراهیم گلستان
- مرثیه برای ژاله و قاتلش – ابوتراب خسروی
- مرد – محمود دولتآبادی
- مرد نابینا – دی. اچ. لارنس
- مردی با کراوات سرخ – هوشنگ گلشیری
- مردی که تقریباً مرد بود – ریچارد رایت
- مرغ عشق – عدنان غریفی
- مرگ هورِیشیُو اَلجِر – لیروی جونز
- مسئولیتها در رؤیاها آغاز میشوند – دلمور شوارتس
- مسابقه – ناهید طباطبایی
- معصوم اول – هوشنگ گلشیری
- مفتش اعظم – فیودور داستایفسکی
- من احمقم – شروود اندرسن
- من هم چهگوارا هستم – گلی ترقی
- من، گنگ خوابدیده – رضا دانشور
- مهرهی مار – م. ا. بهآذین
- مهمان – آلبر کامو
- مهمانهای ملت – فرانک اوکانر
- میخواهم بدانم چرا – شروود اندرسن
- نام، شهرت، شناسنامه – مهشید امیرشاهی
- نظریهی پنجشنبه – شهریار مندنیپور
- نقش روی دیوار – ویرجینیا وولف
- نوعی حالت چهارم – جواد مجابی
- هجرت سلیمان – محمود دولتآبادی
- همسایه – علی امینی
- همسر گوگول – تومازو لاندولفی
- هیچکاک و آغاباجی – بهنام دیانی
- وِیکفیلد – ناتانیِل هاثورْن
- یِرمولای و زن آسیابان – ایوان تورگنیف
- یک درخت. یک صخره. یک ابر – کارسون مکالرز
- جمعخوانی – داستان ایرانی
- جمعخوانی
- گالری
- گفتوگو
- گناه میکنم، پس هستم
- لینک کده
- یادداشتها، مقالات و داستانها
- یک کتاب، یک پرونده
Authors:
- AdminB (44)
- fahimeh (53)
- سارا غریب (762)
- شیما شرافتی (422)
- کاوه فولادی نسب (1)
- نگار قلندر (126)
Monthly:
- مارس 2024
- فوریه 2024
- ژانویه 2024
- دسامبر 2023
- نوامبر 2023
- اکتبر 2023
- سپتامبر 2023
- آگوست 2023
- جولای 2023
- ژوئن 2023
- می 2023
- ژانویه 2023
- سپتامبر 2022
- آگوست 2022
- جولای 2022
- ژوئن 2022
- می 2022
- آوریل 2022
- مارس 2022
- فوریه 2022
- ژانویه 2022
- دسامبر 2021
- نوامبر 2021
- اکتبر 2021
- سپتامبر 2021
- آگوست 2021
- ژوئن 2021
- آوریل 2021
- مارس 2021
- فوریه 2021
- ژانویه 2021
- دسامبر 2020
- نوامبر 2020
- اکتبر 2020
- سپتامبر 2020
- آگوست 2020
- جولای 2020
- ژوئن 2020
- می 2020
- آوریل 2020
- مارس 2020
- فوریه 2020
- ژانویه 2020
- دسامبر 2019
- نوامبر 2019
- اکتبر 2019
- سپتامبر 2019
- آگوست 2019
- جولای 2019
- ژوئن 2019
- می 2019
- آوریل 2019
- مارس 2019
- فوریه 2019
- ژانویه 2019
- دسامبر 2018
- نوامبر 2018
- اکتبر 2018
- سپتامبر 2018
- آگوست 2018
- جولای 2018
- ژوئن 2018
- می 2018
- آوریل 2018
- مارس 2018
- فوریه 2018
- ژانویه 2018
- دسامبر 2017
- نوامبر 2017
- اکتبر 2017
- سپتامبر 2017
- آگوست 2017
- جولای 2017
- ژوئن 2017
- می 2017
- آوریل 2017
- مارس 2017
- فوریه 2017
- ژانویه 2017
- دسامبر 2016
- نوامبر 2016
- اکتبر 2016
- سپتامبر 2016
- آگوست 2016
- جولای 2016
- ژوئن 2016
- می 2016
- آوریل 2016
- مارس 2016
- ژانویه 2016
- دسامبر 2015
- نوامبر 2015
- سپتامبر 2015
- آگوست 2015
- جولای 2015
- ژوئن 2015
- می 2015
- آوریل 2015
- مارس 2015
- فوریه 2015
- ژانویه 2015
- دسامبر 2014
- نوامبر 2014
- اکتبر 2014
- سپتامبر 2014
- آگوست 2014
- جولای 2014
- ژوئن 2014
- می 2014
- آوریل 2014
- فوریه 2014
- ژانویه 2014
- دسامبر 2013
- نوامبر 2013
- اکتبر 2013
- سپتامبر 2013
- آگوست 2013
- جولای 2013
- ژوئن 2013
- می 2013
- آوریل 2013
- مارس 2013
- فوریه 2013
- ژانویه 2013
- دسامبر 2012
- نوامبر 2012
- اکتبر 2012
- سپتامبر 2012
- آگوست 2012
- جولای 2012
- ژوئن 2012
- می 2012
- آوریل 2012
- مارس 2012
- فوریه 2012
- ژانویه 2012
- دسامبر 2011
- نوامبر 2011
- اکتبر 2011
- سپتامبر 2011
- آگوست 2011
- جولای 2011
- ژوئن 2011
- می 2011
- ژانویه 756
Recent Posts:
- حقیقت از قلب نشئت میگیرد
- حقیقت تلخ؛ گروتسک شیرین
- نه، ترجیح میدهم از خودبیگانه نباشم!
- بررسی شخصیتهای داستان «بارتلبی محرر»
- مقاومت منفعلانه؛ قطع ارتباط یا جامعهستیزی
- چرا اين محرر؟
- نان یا آزادی، مسئله این است
- بوسهای بر لبهای مسیح
- سه وسوسه برای فلسفهورزی بیپایان
- من او میشوم؛ شرل
- قدرت کلمه
- من میخواهم برادرم را زنده کنم
- گناهی با من است
- زندگی عزیزم
- زوال خاندان آشر
- وقتی ناقوس مرگ یک دوره به صدا درمیآید
- روحی آمریکایی در پیکری ایرانی
- من از چه حرف بزنم؟
- من بی او هیچم
- اولنکا؛ الههی عشق یا زنی بیهویت؟
- میخواهد بداند چرا
- اسب بهتر است یا انسان؟
- چرا میخواهم بدانم چرا؟
- باتلاق سیاه و مأموران معذور
- ناگهان جنگ؛ بررسی تطبیقی «داستان مهمانهای ملت» و شعر «مردی را که کُشت»
- دوستی، انسانیت، وظیفه
- نه فرشتهایم نه شیطان
- گل سرخی که مشکی بود
- امیلی رها شده است!
- زنی در آستانهی فصل سرد
- یادداشتی برای «گلسرخی برای امیلی» نوشتهی ویلیام فاکنر
- از جنگ اما نه در جنگ
- «پیرمرد بر سر پل»؛ روایتی مدرن
- آیا کسی از این مهلکه نجات خواهد یافت؟
- من فقط از حیوانها نگهداری میکردم
- داستان یک دلِ شکسته و ده نفر سرخپوست
- دل شکستهی نیک آدامز
- غریقی از ناکجاآباد
- نامها
- از دشمن تا قدیس؛ از دیگری تا یکی از ما
- روستایی بهوسعت یک جهان
- هنوز جای «چیزی» خالی است
- عالیجنابپیوتر میمیرد
- دلزده از زندگی، اکراه از مرگ
- نور ایمان یا کورسوی شک
- گریز از عشقی ویرانگر
- من و پدرم در یک جبهه نیستیم
- سایهی پدر بر شاخهی مو آویزان
- «طویلهسوزی» روایت بلوغ سارتی اسنوپس
- دوراهی بیفرجام
- من یک انسانم، نه بخشی از یک کلونی
- تنها انسان بودن کافی است*
- شکستن جام مقدس عشق
- من هم دیو هستم!
- بهای قد کشیدن در بازار
- رویارویی روبی با رؤیای مرگ
- آیا خیالپردازی تسکین تنهایی است؟
- لذت یک زن از تصور قتلش
- هویت سوخته
- مرگ در همین حوالیست
- مرگ از دور ترس ندارد
- آن را که خبر شد…
- تو احمق نیستی، البته که نادانی
- جوگیر، خودفریب یا احمق
- اما این حرفها گفتن ندارد
- چنین آدمی وجود ندارد
- تأثیر «انتخاب» بر داستان کوتاه «اندوه»
- ادراک احساس تجربهنشده
- سیمای مردی تنها درمیان جمع
- قتل بهروش غیرمعمول
- فورچوناتو مرد خوشبختی بود
- میتوانستیم همهچیز را داشته باشیم
- آدمها درگیر مصیبتهای یکدیگر نمیشوند
- برنده در سنتها، بازنده در زندگی
- تاریکی در ماه ژوئن
- نقطهی سیاه سنت
- آنوقت که احساس بدبختی میکنی
- گنجِ مرد خوشبخت
- روزی روزگاری در غرب
- ویل مایِس، آینهدار جامعهی خواهان استبداد
- سیاه بودن خود یعنی جرم
- من یه سیاهم، تقصیر خودم که نیس
- سفری از سپیدی روز به سیاهی شب
- شب که شود…
- الماس بدلی بهارزش یک عمر
- ماتیلدا کمی مرا به گردنت بیاویز
- همه باهم در سیستمی بیمار و وارونه
- بدگویی نکردن پشت سر مردم بهتر است
- وقتیکه راوی از روایت پیش افتاد
- کشف دوبارهی جهان بهادراکدرآمده
- اتاقی مبله برای خودکشی
- اتاق مبله، عطر میخک و چرخش واقعیت
- نظریهی نسبیت با حنجرهی خوشصدای پاشا
- آنیوتا، سایکی مدرن
- سایکی در جلد آنیوتا
- آنیوتا بر میز تشریح
- لطفی در حقم کن و آنیوتا را یکیدو ساعت در اختیارم بگذار
- صندلی چوبی چخوف، کنج اتاق کلوچکوف
- روایت سرگشتگی
- مهاجرت، تابلویی از رنگهای تیره و روشن